lördag 5 september 2015

Kan man hyra en husvagn under höst och vinter?

För det kan ju inte vara så många som vill hyra en under de mörka och troligtvis ganska kalla månaderna? Jag skulle bara vilja ha en bredvid huset där jag kunde ha mitt krypin och sitta och mysa när det är kallt och jävligt ute. Varför tänker du kanske då? Varför inte måste väl vara exakt lika mysigt att sova i husvagn när det är kallt ute som när det är varmt. Hittade en på blocket idag och det stod: OBS! Måste bort. Okej om du verkligen vill bli av med den så tar jag den. Jag har en plats och allt till den! När kan jag hämta den? Men jag har lite krav på den tyvärr. Jag vill ha en med dubbelsäng bak så jag och dottern får plats (mannen vägrar husvagn han vill ha båt istället) och Hidde. Helst vill jag ha en Adria också tycker de är fina vagnar.

Men jag ska berätta en grej. Nästa lördag ska jag till Elmia på husvagns och husbilsmässa. Himmelriket för mig =) Detta ser jag så fram emot. Ska bli så jäkla kul!

Nä men om jag skulle ta tag i mitt liv lite.

Hej då /Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar