måndag 18 januari 2016

Typ en vecka kvar!

Denna stress. Jag tror alltid att efter jul blir det lugnt och fint igen med ingen stress men NEJ jag har alltid fel. Känner mig lite små stressad kan kanske bero på att vi snart ska ner till Malmö på ivf läkarbesök eller är det så att jag är lättstressad över allt. Igentligen behöver jag inte vara stressad men tyvärr är jag en uppstressade person. Det är något som jag verkligen behöver öva på. Att lugna ner mig och bara ta det lugnt. 

Var på en utav mina favorit affärer idag The family house som ligger här i Alvesta. Köpte en vinterjacka (det var 20- här i morse) och en vinteroverall till dottern. Sen var det 50% rea på båda. Så jag är sjukt nöjd. Sen behöver jag inte nämna att jag var i Växjö och körde runt som en tok för att hitta det. 

Nu ska jag och mannen kolla på en serie som är fantastiskt bra.
Ha en underbar kväll och vecka / Ulrika 
Lagade mat häromdagen. Jag supermamman gjorde maten roligare med hjälp av grillspett. Dottern var inte lika övertygad att den var så jäkla rolig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar