söndag 17 juli 2016

Welcome to the dark side...

I höst ska vi på min kusinträff i skåneland och jag sa nu på morgonen till mannen att jag vill så gärna till Bengts husvagnar i Örkelljunga. Å då sa han att vi lika gärna kan besöka det då när vi ändå kör förbi. I mitt stilla sinne och kropp (jag satt ner) så hade jag fest och hoppade upp och ner!! Jag längtar redan! Blir så uppspelt inombords varje gång vi åkt förbi. Å inte nog med det så läste jag en artikel idag om Lyckliga gatan på Nynäshamn camping. Verkar vara så väldigt mysig. Blir helt varm i kroppen av att se och läsa om det. Förstår inte riktigt vad denna fascination kommer ifrån men jag vill så gärna campa med husvagn. http://www.expressen.se/nyheter/valkommen-till-lyckliga-gatan/

Nu ska vi åka och köpa jord så våra tomatplantor blir glad!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar