lördag 16 februari 2013

Lämna huset!

Jepps det ska jag och Trollet( från och med nu är Lilly Trollet) på äventyr söderut! Ska bli väldigt trevligt. Som jag sagt innan gillar jag äventyr. Att bara lämna huset lite kan vara sjukt skönt. Inte för att jag inte gillar vårat hus utan mer att jag är mycket hemma just nu. Å när tillfälle ges att hitta på något så tycker jag det är mysigt. Speciellt nu när jag ska hälsa på våra fd grannar som flyttat.

Nu dricker jag min tredje kopp kaffe och äter mitt andra vaniljhjärta. Gillar det starkt.

Kanske ska ta och äta lite pizza också bara för att vara riktigt nyttig...hm får se hur jag gör ;-)

Ta hand om dig / Ulrika

Här ser ni den blåa hannens fru. Lite tråkig i färgen men hon är glad ändå. Tror de håller på att göra fisk bebisar just nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar