torsdag 7 februari 2013

När jag var ung..

...så drömde jag om att bo i ett hus/stuga på min mosters (nu föredetta) sambos ägor mitt ute i skogen. Jag brukade gå förbi där med moster eller min familj. Min tanke var att bo där tillsammans med mina djur (hade ingen tanke på man och barn) och bara njuta av livet. Men när jag nu tänker efter hur jag bor nu så bor jag ju faktiskt med djur i ett hus på landet. Men livet bjöd på en överraskning. Jag hittade en underbar man och fick en underbar bonusdottern och nu så har vi även fått en gemensam dotter. Vad livet är full med överraskningar . Det ända som saknas är höns. Ja jag vill ha höns som jag kan hänga med. Två sjukt lydiga hundar skulle inte heller skada men man kan inte få allt.

Ta hand om dig i snöstormen. / Ulrika

Birka ligger i gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar