fredag 14 november 2014

73 stycken prickar som hindrar mig!

Från att raka benen 73 stycken det är fanken mig inte normalt! Så här ser de djävlarna ut:

Så dessa hindrar mig från att raka av mig vinterpälsen som nu börjar komma på mig och inte nog med att jag har dem på benen jag har dessa lite överallt på kroppen. För någon vecka sen hade jag typ överallt och de kliade som in i helskotta. De har lugnat sig nu med kliandet men de är fortfarande sjukt irriterande. Sjuksköterskorna (och studenten som stod i ett hörn och såg måttligt road ut) tyckte jag skulle: byta tvättmedel (Done),smörja mig (går sådär), äta någon slags allergitablett (nej nej nej sånt håller jag inte på med) så jag hoppas de försvinner snart. 

Men så att jag önskar dig en trevligt helg! Om det är så att du vet vad dessa prickar vill mig och vad de är för sort så kan du väl skriva en kommentar. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar