fredag 3 juni 2016

Det kallas tvivel det där som stör...


Okej lika bra att se sanningen i vitögat och inse att vårt ivf försök misslyckades. Förbaskat tråkigt och jobbigt. Men vi hoppas det blir ett försök till i höst. Men fantastiskt tråkigt när vi hoppades och önskade så! Skitgubbar och deras kompisar helt enkelt! 

Jävligt mycket jobbigare blev det när jag var på utvecklingssamtal med dottern och de hade intervjuat henne och frågat bland annat vad hon blir lycklig av och hennes svar var: Att bli storasyster! Mitt hjärta brast lite då. 


Vi skulle troligtvis ha ett tidigare ultraljud snart med. I bland är livet tungt. Nästa gång ska jag sjukskriva mig de veckorna innan testet. Fungerar inte att jobba som förskollärare när man inte ska lyfta och stressa. Lite som att skjuta dig själv i benet och försöka springa ett maraton...

Fixade en ny frisyr bara för jag kände för en förändring och för att säga till frisören Go crazy ;-)

Ta hand om dig / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar