måndag 20 juni 2016

Hej och hå vad det går.

Du kan inte ana vad som hände igår. Kommer in till mannen och ser att han tittar på husvagnar på blocket. Mitt hjärta slog nästan en volt av lycka. Äntligen har jag fått över han till husvagns tankar tänkte jag. Detta blir ju kalas tänkte jag....men idag när jag kom in till honom kollar han istället Ryds camping båtar?! Vad hände med husvagnen och husvagnssemestern? Inte alls om jag ska vara ärlig. Då fick jag den underbara idéen att då kan vi ju ta upp båten till västkusten och typ åka upp till Norge och kolla in späckhuggare. Nej nej nej då förstör man båten pågrund av saltvattnet. Att jag aldrig få ha något kul. Skit också. 

Jag lever fortfarande på hoppet men o andra sidan är det mysigt med båt också...eller?

Natti / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar