torsdag 18 augusti 2016

Den där vänster sida och äggplock

Tog idag en utav sprutorna på vänster sidan gjorde ont och sved så nu är jag lite röd där. Tack för den. Vad är det som gör att ta sprutorna på vänster sidan gör så ont jag förstår inte. Märkligt. Har mått lite illa och är lite öm i magen efter denna gång. Beror nog på hormonerna men jag mår så mycket bättre än förra gången då jag hade mer ont och gick upp och kissade tre gånger på natt pga stora äggstockar som låg och tryckte på urinblåsan. Men det kanske kommer vad vet jag. 
I morgon är det dags för ultraljud så det blir spännande. Hoppas på massor utav kalasbra äggblåsor och äggplock nästa vecka. Ser fram emot det lugnande och morfinet (får jag skriva det? Det känns alla fall super när man ligger där lugn och fin. Blundade mig igenom hela äggplocket förra gången) som är skitbra för de nervösa nerverna. 

När dottern räddade Elsa från hajarna genom att binda ett snöre runt hennes dreads till hår. Heja henne !

Ha det fint där ute! / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar