torsdag 10 november 2016

Helt plötsligt är jag tjock!

Kom tillbaka till jobbet igår och då var det dags för gympa. Vi hade Bamse gympa så vi värmde upp med hjälp av Bamse och hans vänner. Vi skulle tydligen ligga på mage och flyga flygplan. Nä inte jag utan jag fick ligga på rygg och vara ett superplan. Grejen var att barnen härmade mig så vi gjorde upp och nervända flygplan. Gjorde allmänt ont att ligga på mage. 
Här ser du själv. Jag är den stora och då går det faktiskt inte liggs på mage. Tjock och fin som dottern brukar säga. 

Tydligen ligger bönan vid magen utan att moderkakan är i vägen då den ligger vid ryggraden. Så det är kanske därför jag känner mig lite mer tjock just nu. Vi får väl se om jag blir större eller mindre denna gång. 

Jag gjorde våfflor till middag ikväll. Varför? För att jag kan OCH dottern äter som en häst = tummen upp för mig!

Ha det fint / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar