lördag 12 november 2016

Trött och allmänt orkeslös och instagram

Vem orkar hålla på att fixa och dona (städa och har det så förbaskat fint hemma) inte jag. Just nu är min trötthet och ork inte alls med de har gått och lagt sig. 

För bara för man har ett instagram liv så tror inte jag man är lyckligare bara mer stressad. Pratade med en kompis om detta idag och när man kollar på instagram så känns det som alla har det tipp topp hos sig. Men som jag sa till henne så är ju bara bilden en liten liten bild på en viss sak eller händelse. 
Jag föder upp dammråttor funderar på att börja ta kort på dem.

Jag, dottern och Hidde var ute på skogspromenad idag. Vi såg inga djur inte så konstigt då dottern pratade så alla i skogen skulle höra henne. Men fint var det!



/ Ulrika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar