lördag 7 januari 2017

Födelsedagsfirande och Rensa i röran av syster!

Ja kort och gott så har vi nu ett kalas till att dona med sedan är dottern färdig firad för denna gång. Hon har börjat tro att hon fyller år varje dag. -Mamma! -Ja älskling. - Fyller jag år idag? -Nej vi ska bara fira dig idag, du har bara en födelsedag! -Jaha!  Inte lätt när hon är fyra och vi har firat henne fyra gånger på en vecka. Jag skulle också bli förvirrad. 



Idag var mormor, morfar, morbror och syster här med familjer. Mycket trevligt. Efter alla gått hem började jag och syster röja i våra skåp. Hon tog också tag i vårt skafferi där vi slängde och hittade typ fyra-fem rostad lök tre var för gamla. Jag behöver inte heller köpa ljus på evigheter för vi har massor. Nöjd och glad efter denna dag samma sak gäller dottern.

Nu ska jag lägga henne för sådan är jag / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar