fredag 6 januari 2017

Vintern är typ här. Men var är snön?!

Förra året var det snö och svinkallt vid denna tid men inte nu 2017 nu är det svinkallt och ingen snö! Skit. Ska ha kalas nu i helgen och massor av snö skulle jag uppskatta! Men nä ingen snö men kallt är det. Kanske gå ner till sjön och gå på vattnet som Jesus gjorde. 

Graviditet går framåt. Noll tålamod och känner mig allmänt tråkig. Det suger. Men  känner att denna gång inte alls är lika rolig men det får jag inte säga högt då jag har längtat så. Men men jag hoppas det blir bättre och att jag får fortsätta mår någorlunda bra. Även fast jag känner av rygg och mage mer och mer så hoppas jag att jag får må väl. 

Håller på att göra glass från grunden går bra. Det blir kiwi och jordgubbsglass! 

Ha en fin helg i kylan / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar