lördag 14 januari 2017

Spontan utflykt till hemstaden!

En gång sa min systers vän till mig att jag aldrig fick ändra mig när det kom till att vara positiv och spontan. Visst det är svårare att vara spontan nu när jag nu har barn och ett på väg men positiv har jag alltid och kommer troligtvis allrid att vara så idag blev det en spontan resa till Karlskrona. Hälsade på min fina bror och hans familj. Kollade hockey, pratade, drack kaffe och åt lunch fin dag helt enkelt. 
Kollade på khk. 
Lekte med Elsa dockan, dinosaurien och hade kul med kusinerna. 

Sedan blev det middag och mor och far och nu kollar vi Dumma mig. Snart dags för sängen. Sedan ska jag umgås med mor och far lite. Innan jag stupar i säng. 
Jag har blivit större också om magen och bebis sparkar och har sig. 

Ha en fin dag / Ulrika 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar