måndag 17 juli 2017

Älskade hund!

Varje gång jag nu gosar med Hidde så blir jag helt känslomässig att jag får tårar i ögonen. Sjukt jobbigt att inte veta vad detta ska sluta. Han har ju bara levt typ halva sitt liv. Känner en som hade sin Tibbe i 14 år. Han är pigg och glad men det känns som att medicinerna gör han lite dämpad. Som jag förstod det så var medicinen ganska stark då den ska bota skelett inflammation. Nu får han medicinen och smärtlindringen i skinka då han förstår att det är något fuffens med osten om vi ger honon i det. Han är inte dum min hund. 
Här ser man lite utav svullnaden. Hoppas det bara är något med tänderna. 
Han ligger väldigt sällan i sängen då han tycker det är för varmt. Men det är mysigt när han gör det. Här ser man också svullnaden på hans vänstersida.

Nu sova så jag är pigg i morgon. 

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar