onsdag 9 augusti 2017

Dålig idé att titta på veterinärerna!

Lille Jerry!! Såg precis på veterinärerna som fick in en mops herre som hade vingliga bakben. Men lille Jerry hade också en svullnad i överkäken och det första jag tänkte var: Det är cancer. Men hussen sa att han inte verkar ha ont av den. Men det visade sig att det var en elakartad cancer som också höll på att sprida sig. Bara här höll jag på att börja gråta. Hussen bestämde att Jerry skulle få somna in. Jag blir helt tom! Skitcancer!!

Mannen kollade tibbar på blocket häromdagen och visst blir jag sugen att skaffa en. Men just nu har jag inte tid för en hund. Men tibbar är förjäkla söta! De är så olika också. Finns ju så många färger. Kommer nog aldrig att skaffa samma färg som Hidde. Men kanske en annan. Jag får se vad framtiden visar.

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar