tisdag 22 augusti 2017

Sover som en kratta och sprutor!

De senaste nätterna har jag sovit riktigt riktigt dåligt. Känner mig lite som en zombie. Hann inte dricka kaffe på morgonen heller idag så tog en kopp först nu vid 12. Jäkla tur att jag har hormoner som hjälper mig att hålla fokus. Sonen fick idag sina tre månaders sprutor det var ingen höjdare någonstans alls. Han blev superledsen. Så det var väl tur att de var två så de kunde sticka samtidigt. Men usch för mammahjärtat också. Han somnade som en sten när vi körde hem och vaknade när jag tog in honom. Gick sedan en promenad för jag tänkte han kunde sova vidare. Det tyckte inte han och låg klarvaken hela promenaden. Men nu sover han som en sten nu när vi strax ska hämta storasyster.


Nu ska jag städa undan lite här innan jag somnar. 
/ Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar