lördag 5 januari 2013

Långsam promenad!

Igår var jag och hundarna och lilla L ute på promenad. Promenaden var väldigt långsam och mysig. Hundarna busade och undrade säkert varför i hela fridens namn matte gick så långsamt. Hidde är nöjd att jag går så långsamt då slipper han stressa. Är så galet nöjd med vår montain buggy (Urban jungle) den är lätt och smidigt och allmänt fin. Å lilla L ligger som en drottning i den. Hundarna har inte riktigt förstått att man inte kan gå framför mig längre men de lär väl sig med tiden :-)

Tänkte att jag skulle kasta ut julen idag eller i morgon. Granen har börjat barra ordentligt så nu har vi barr överrallt. Kanske skulle satsa på en plastgran till nästa år.

Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på min kropp och det känns väldigt bra!

Ha en fin helg där ute! / Ulrika












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar