måndag 10 april 2017

En vecka ledig och fyra kvar till bebis.

Jaha så ledigheten går som en dans med  svåra vankande steg. Japp känner mig typ som en anka och då skojar jag inte. Tror i min lilla värld att jag ska kunna göra allt som jag kunde göra innan att jag helt plötsligt är helt ok i min kropp. Men NEJ det är jag inte. Har både ont i magen, rygg och en tryckande känsla nedåt, fantastiskt! 

I helgen är det 4 veckor kvar till bebis kommer. Men igentligen är jag och alla andra som är gravida fullgångna när vi är i vecka 37. Alltså kan senhöst bebis komma om typ 2 veckor. Galet. Men först påsk och annat mys. 

Men idag var jag och lämnade dottern på förskolan och sedan slängde jag skräp sedan tänkte jag (dum som jag är) att jag skulle gå en runda med Hidde. Det hela slutade att jag gick och sa aj och vankade ännu mer. Sedan tog jag bilen till stan och hämtade en till babybox. Som julafton varje gång jag öppnar en. Sedan kom jag hem och svimmade (läste tidningar) i sängen. Jag som skulle städa. Går sådär. Men jag tänkte jag skulle städa lite nu. Duktig Ulrika. 

Ha det fint / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar