söndag 23 april 2017

Vattkoppor, trötthet från helvete, för värkar och tårar!

Jag lyckades ge dottern vattkoppor, yay. Igår natt ångrade jag det ungefär 1000 gånger då jag tröstade, kliade, masserade, hämtade gosedjur och hatade vattkoppor mer än något annat. Det känns som jag har sovit typ 3 timmar i natt. Bebis undrade vad i hela friden jag höll på med. Så idag är jag tröttheten själv och jag har börjat få ont också så det suger. Just nu ligger jag i sängen och ska vila och sova lite. 

Å mitt i natten igår var jag tvungen att köra något slags andningsgrej då hela magen spände och trycket nedåt var riktigt obehagligt. Skulle ha sagt till mannen men jag ville inte väcka honom. Dum som jag är! 
Då jag är så trött så blir jag också känslosam och ledsen. Så mycket tårar och drama kring mig idag. Vi hoppas på en bättre natt i natt annars blir det en jobbigt måndag vill jag lova. 

/ Ulrika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar