söndag 21 maj 2017

Han kom, han såg och han segrade!

Nu så är vår son här, Abbe! Fick frågan var vi fick namnet ifrån. Mannen svarade att jag sa det i morfinmolnet i badet på förlossningen. Jag har gillat namnet Abbe länge och nämt det innan den fantastiska morfinsprutan men det var då jag typ bestämde det. Haha! 
Ganska långdragen förlossningen men det var först när de tog en virknål som det hände grejer och han var ute på 48 minuter. Hann bada i typ 3 timmar och få morfin och lustgas så det var lugnt. Denna förlossning var en fantastisk upplevelse om jag jämnför med dotterns som är som en dimma. 


Då tröttheten har slagit till med full kraft ska jag nu gå och lägga mig. Men jag är väldigt stolt, glad och otroligt lycklig över sonen som kom till oss. Å förbaskat stolt över min kropp som ännu en gång lyckades med att föda ut ett barn!

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar