fredag 2 december 2011

Helg och besök från Karlskrona
Äntlig helg och lite vila. Har jobbat hela dagen idag det har varit väldigt lärrikt och kul. Men jag har varit så onyttig med massa bullar, kaffe och någon slags chokladkaka. Men jag måste erkänna att jag gillar att jobba fredagar. Inte nog med allt gotte idag på jobbet så har jag druckit två glas vin nu på kvällen. Kände att jag var värd det! ;)
I morgon ska vi fortsätta att riva och dona i badrummet nu när rörmockaren har varit här och skapat ett kaos. Så i morgon ringer klockan 07:30. Men framåt dagen kommer en vän och hälsar på tills på söndag så det ska bli trevligt. Även grannen med dotter kommer en liten runda! En underbar helg helt enkelt!
Hidde baktus mår bättre också så det känns bra i mitt hjärta. Han har slickat av ”plåstret” som han hade över stygnen. Bara en vecka kvar tills vi får ta bort stygnen ska bli skönt när det är klart.
Ta hand om dig
Kärlek
Ulrika
Sista dagen i NY i Påskas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar