onsdag 7 december 2011

Snö härligt härligt men farligt farligt!
Japp, snön har kommit. Otroligt härligt i alla fall igår då det verkligen var så vitt överallt kändes som att köra genom ett vinterlandskap. Men tyvärr är det plus grader idag så nu är det bara blött och halt. Men eftersom jag har tänkt till denna vinter så har jag inskaffat mig broddar så jag inte ska bryta mig! Du får gärna kalla mig för pensionär men själv kallar jag mig smart. Varför gå och bryta sig när man kan vara utan både gips och rullstol? ;)
Hade en stressad dag igår. Eftersom jag har typ två lägen: Inte stressad och jätte stressad så mår jag ju inte jätte bara när jag är stressad. Så det är något som jag verkligen måste jobba på annars går det ju faktiskt bara åt skogen!
Idag är det redovisning. Vi ska spela upp en liten teater så jag har krusat håret så det ska vara lite mer verkligt så att säga! Börjar bli lite nervös. Märklig känsla =) Men det kommer att gå bra jag är inte orolig det minsta!
Hoppas du får en fantastisk onsdag!
Kärlek
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar