fredag 9 december 2011

Hemtenta och storm!
Japp, här i Småland är det halv storm. Var ute med Hidde för cirka en timme sen och då blåste det rejält. Hidde tyckte det var sådär kul att vara ute. Han är ju lite för fin för att vara ute i sådant väder ;) Sitter här med min hemtenta och just nu läser jag olika sorters artiklar om hälsa. Lagom roligt.
Jobbade en runda idag inne i Växjö på en förskola. Det var trevligt. Kallt att vara ute bara men jag ska inskaffa jobbkläder så behöver jag inte använda mina skidbyxor/jacka. För kläderna slits mer än vad man tror när man jobbar på förskola.
Har gjort glass ikväll eftersom jag blev sugen. Och när jag hade alla ingredienser så var det bara att göra. Det blev en härlig blandning av frukt och bär. Den smakade i alla fall himla gott. Jag är nöjd! =)
Jag hoppas du får en fantastisk helg!
Positivitet
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar