torsdag 1 december 2011

Bröllop!
Sitter här och kollar på min brors bröllopsfoto. Det är så vackert. Kan i bland längta till den dagen jag gifter mig. Underbart!
Idag gick jag upp vid cirka kvart över fem eftersom min kära Hidde vaknade och gnällde och verkade ha väldigt ont. Det är så jobbigt att se och höra honom ha ont skär i mitt mattehjärta. Har inte haft tratten på honom i natt heller eftersom jag då känner mig ännu hemskare som matte men när jag åkte i morse var jag tvungen att sätta på honom den. Eftersom han slickade på såret. Ska snart ge han smärtlindring så han kan slappna av lite i alla fall. Men det är absolut bättre idag än vad det var igår.
Har fått ett paket från Kina idag. En lampsköldpadda. Det är en lampa som man kan ha på golvet/bordet som lyser upp som en stjärnhimmel med hjälp av en lampa som sitter under skalet. Stjärnhimlen kan ha tre olika färger orange, blå eller grön. Väldigt mysig! När det kommer barn på besök så har jag en rolig lampa som lyser upp där de sover. Fick även reda på att den bara lyser i 45 minuter sen slocknar den. Då slipper man byta batterier hela tiden.

Nu ska jag plugga på hemtentan och ta tag i mitt liv! Ta hand om dig =)
Glöm inte gå in på:
Kärlek
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar