onsdag 24 oktober 2012

27 år ung!



Japps nu är man över 27 år ung, jag kom på idag att 27 låter ungt. Kännsunderbart om jag ska vara ärlig. Idag har jag blivit firad både av stora ochsmå. Det är allt trevligt att fylla år i bland. Jag har till och med blåst uppballonger (även smälld i ansiktet av flertal ballonger) när vi påförskolan skulle fira ”Nallens dag” som egentligen är på Lördag, men som vifirade idag på min dag.  Gjorde även fruktsallad med barnen med glass tillbara för att det är gott och för att fira mig…

När jagkom hem stod det blommor på bordet från min kära man. När jag sen gick upp tillhonom gav han mig ett paket som innehöll en gravidklänning (som jag var galetfin i).  Efter ett tag (var ute med hundarna i skogen ett tag) så bar detav till en restaurang i byn med en god pizza till middag. Så nu är både jag ochpyret nöjda med dagen (men mest jag då jag får uppleva det lite mer i in reallife så att säga) då den har varit på topp.

Börjarbli lite nervös inför examensarbetet så jag måste verkligen ta tag i det snart,alla fall gå igenom lite litteratur och vad jag kommer behöva. Men jag försökerse det positiva och tänka framåt och inte bakåt.

Nu skajag skutta ute med djuren en sista runda innan sängen då jag börjar bli trött(speciellt mina revben som just nu är någon slags sparkkudde för Pyret) ochlängtar efter sängen.

Min stora kärlek!

Han kanske är en limpa med fyra ben, men han är mitt lilla gull =)



Ta hand om dig =) Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar