lördag 27 oktober 2012

Massa familj!

Idag har vi haft min och mannens familjer här. Allt som allt var vi tio vuxna och två barn. Huset var fullt och det var underbart att träffa alla. Jag hade till och med bakat en kaka som var ljuvligt god. Min bror tog två bitar och det gör han aldrig. Så jag tog det verkligen som en komplimang. Försökte precis ge grannen den sista biten men han tackade nej. Han är konstig ;-)

I förmiddags så åkte jag in till Växjö för att gå på barnloppis (var där i ca en halvtimme sen hade jag fått nog med att trängas) där jag handlade lite smått och gott typ vantar, mössa, en flicetröja och ett bäddsätt. Det ända vi inte har nu är ett skötbord annars saknas bara bebis.

Just nu ligger jag i soffan (är kalas trött) med två hundar nedanför mig och en Birka som ligger på mig och slickar mig på kinden. Det är vid sådana här tillfällen som jag inser att Maine coonen är världens tyngsta tamkatt. Hon väger ca 5-6 kilo!

Ha en fortsatt trevlig helg / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar