söndag 21 oktober 2012

Mina stim!

Ja du läste rätt. Just nu är jag inne i ett stim av att fixa och dona. Igår var stimmet själv här, mannens pappa. Det blir alltid saker gjorde här när svärfar är här. Om det inte är lister som ska upp så är det att hjälpa oss att tömma garaget. Jag gillar att vara i stim känns bra för själen! Så nu efter stimmet igår så får min bil( som min kära man har köpt till mig för han är fantastisk) plats i garaget. Min man kom ju fram till att jag inte så länge till kan ta bort is från rutan med min mage i vägen.

Det finns ju de människor(inte jag) som är sjukt effektiva när de har stim. Jag däremot är lite överallt och fixar och donar . Men jag försöker det gör jag verkligen :-) Idag ska jag torka alla golv då Den blonda Satan markerar inne(har nu blöja på honom...) men jag ska även försöka klippa lite gräs då vårat gräs är kalas långt.

Ja vad händer annars. Jag har gått upp ca 6 kilo så det är väl okej. Folk tror inte jag är så långt gången som jag är (är i vecka 31 nu). "Åh du har liten mage" tack tack. Men det är fortfarande 6 kilo som jag inte är van vid att bära omkring på.

Nu ska jag börja ännu en dag av stim.

Ta hand om dig :-) /Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar