onsdag 31 oktober 2012

"Alla säger att det är så mysigt att vara gravid..."

Ja, helt rätt alla som inte själva är gravida och sådana som inte kommer ihåg bättre.

Jag kan säga att jag verkligen tycker det är mysigt att vara gravid. Men det är även jobbigt och tröttsamt. Är nu i vecka 32 alltså 7:e månaden. Jag har en mage som mer och mer tar plats (att gå in och ur bilen börjar bli jobbigt) tröttheten slår till mig varje kväll vid ca 20:00. Sen tror jag allt pyret har börjar vända sig om då den sparkas på revbenen, inte ens lite skönt!

Men men snart är den här, ska bara genomlida de två sista månaderna och en förlossning. Spännande...

Nästa inlägg ska jag skiva om något annat en graviditet. Finns ju redan ungefär 10000 bloggar om graviditet och barn jag behöver ju inte skapa en till ;-)

Ta hand om dig! / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar