onsdag 30 november 2011

Dålig nattsömn…
I natt låg jag på en madrass på golvet och försökte trösta Hidde som var orolig och hade ont pågrund av såret. Kort och gott kan jag säga att jag inte har sovit speciellt djupt i natt utan mest slumrat. Men jag tror Hidde somnade utav utmattning några timmar och då sov jag nog lite.
Skulle egentligen ha planering idag men jag meddelade att jag inte kunde komma eftersom jag inte vill lämna Hidde själv i så många timmar. F är nämligen inne på jobbet idag. Men förhoppningsvis kan jag gå på lektionen i eftermiddag.

Skulle egentligen vilja träna idag men jag vet inte om jag hinner det heller. M har nämligen sitt sista pass innan mammaledigheten. Jag får se vad som händer =)

Nu ska jag trösta Hidde som sitter under bordet och gnäller! Lille plutten.

Kärlek till dig

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar