onsdag 4 januari 2012

Dessa jeans!

Hahaha  in your face! Jag fick igår på mig ett par jeans som jag köpte på Nya Zeeland 2006! Känner mig så smal ;)
Nog om jeans som är ett ganska tråkigt ämne. Detta är ju ingen modeblogg då jag känner att jag inte ens har någon stil(jag har säkert det men jag skiftar från baggy till klänning) . Men jag fick en hel del kläder av mina kära syster igår då hon hade varit duktig på att rensa sin garderob. Då kom jag fram till att jag också behövde göra det. Två stora papperspåsar blev det! Känner mig stolt!

Har nu bestämt oss att vi behåller Milton. Var på promenad idag. Hidde och han busade och var så glada och då kände jag att detta är livet han ska ha, en storebror som älskar honom (och hans mat) och människor som sätter gränser och älskar honom! Jag ska försöka ta ett kort när de är ute så ska du få se hur lyckliga det är då de springer omkring. Här nedan är ett kort då de leker i soffan medan jag skrev tentan.

 

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar