tisdag 17 januari 2012

Vårat underbara kök.

Ja, jag måste ju få vara ärlig och just nu sitter jag här i vårt kök och känner mig väldigt lycklig. När vi renoverade köket i januari- februari 2011 så blev det ek luckor/stommar med mörkgrå bänkskiva och grönt glasklinker (det är inte en klinker men jag kommer inte på vad det heter). På något vi känner jag mig lugn och riktigt lycklig idag och det känns fantastiskt.
Börjar inte förrän vid 10:15 idag men det kändes bra att gå upp tidigt. Det är så tyst och lugnt knappt att djuren är vakna. Det börjar så smått bli ljusare ute. Men när jag var ute med Milton och Hidde var det kallt och mörkt. Bonden höll på att mata stutarna(kastrerade tjurar). Han körde precis därifrån när jag kom gående. Tänk att för bara knappt några 100 år sen så bodde man med djuren. Lite galet är det allt.
Jag hoppas du får en fantastisk dag!
Kärlek
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar