måndag 16 januari 2012

Första dagen på en vårtermin 2012-01-16

Första dagen på en vårtermin 2012-01-16
Japp, det är igång igen efter juluppehållet. Ska nu läsa matematik och svenska hela våren. Innan jag var på informationsmötet var jag helt ärligt ganska nervös (kändes som jag helt plötsligt fick en ryggsäck som vägde ton på ryggen). Men det visade sig att det inte var något att vara nervös för. Eller jag vet ju inte alls egentligen hur denna termin kommer vara men just nu känns det som: Jag kommer klara denna galant precis som jag gjort med de flesta kurser som jag haft. Men som vi flesta vet så är ju vänner sjukt viktiga och så länge man har sådana så löser sig det mesta. Sen har jag ju en sjukt duktig sambo som kommer hjälpa mig ;)
Jag och min kärlek var i helgen på ett fantastiskt spa som jag verkligen kan rekommendera. Vi var där även när vi förlovade oss för snart ett år sen. http://www.stillarumspa.se/ . Man känner sig så avkopplad och lugn. Fantastiska behandlingar, underbar mat (ekologiskt, närodlat med mera), härligt bemötande, mysig omgivning, sköna sängar ja listan kan göras lång! Så om du och en vän, sambo man, fru med mera vill ha en avkopplande tid så tycker jag verkligen du ska boka(det ligger nära Gekås om du känner att ni behöver något avkopplande efter gått där i timmar). Funderar själv på att dra dit två som jag känner skulle behöva det!
Jag hoppas du får en fantastisk vecka så hörs vi en annan dag J
Kärlek
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar