söndag 12 mars 2017

Massage, fattigare, barbiehus, badmys och städ.

Denna helg har varit galet innehållsrik. Först var det massage hos moster i Älmhult. Galet skönt och mysigt. Jag och dottern åkte dit och mötte upp mormor som umgicks med dottern medan jag fick massage. Sedan gick vi till Max och Morran outleten som är öppen där nu. En del pengar fattigare men väldigt fina grejer. Det var som att komma in i en godisaffär då deras kläder är så färggranna. Efter vi var färdiga där så gick vi till ett väldigt mysigt fik där vi satt och fikade i ett fönster. Sedan åkte vi hem och hade fredagsmys! 

På lördagen kom en vän med två utav sina tre barn hit och satte ihop mitt gamla  barbiehus. Det är ett hus med tre våningar så högre än dottern. Tyvärr var inte alla grejer hela så som möbler och så men jag minns hur kul jag hade med det när jag var liten så det kommer bli kalas. Dottern är nöjd och hon var nöjd att ha lite kompisar här. Vi åt våfflor med så det var trevligt. 

Idag har jag, dottern, moster och kusinerna varit och badat ivalvesta. Himlat trevligt och mysigt. Kommer absolut åka dit igen och bada. Nu är jag svintrött och ska strax gå och sova. Upp tidigt och jobba mina tre sista veckor. 

Jag och dotter åkte till hennes förskola idag och städade. Hon hade mycket energi medan jag hade det inte. Men det gick smidigt sedan åkte vi hem och hade gofika. 

Den här magen bara växer! 


Ha en fin vecka 12 /Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar