tisdag 22 november 2011

Avloppslukt...

Hej du vackra!
Ja det är väl sådant man får ta när man river ut hela badrummet. Det är inte den godaste lukten men det finns tyvärr inte så mycket att göra åt det. Förutom att stänga dörren. Eller så kan man alltid tända en massa doftljus. Som jag nu har gjort två dagar i rad =)
Köpte i början av månaden en ängel som håller i ett hjärta som man kan droppa ljuvliga dofter i. Två av mina favoriter är Vita snöbär och Svart Orkidé. Nu när jag har Vita snöbär hemma så droppar jag några få droppar i hjärtat och på det sättet försvinner avloppslukten (den blir inte lika stark i alla fall). Man tager vad man haver så att säga.
Träning!
I morgon bär det av till simhallen igen för ett pass i multibassängen. Var på ett liknande pass förra veckan så det ska bli riktigt kul att prova på igen! Som jag skrev i förra inlägget var jag på djupvatten i söndags och jag måste säga att verkligen var super kul. Vi var inte så många heller så det blev lite mysigare.
Att träna i vatten är väldigt skonsamt mot kroppen så om du funderar på att börja träna så kan jag verkligen rekommendera djupvattensträning. Lycka till!
Ta hand om dig
Kärlek
                             Ulrika    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar