söndag 20 november 2011

Djupvatten på schemat

Japp idag är det dags för djupvattens träning på simhallen. Ska bli riktigt skönt att träna idag. Jag känner även instruktören så det kommer nog bli extra jobbigt;) Detta blir mitt tredje träningspass denna vecka. Jag har som mål att träna minst tre gånger i veckan. Förra gången var jag på gymmet klockan 06:25 och det var jätte skönt. Nästa gymträning blir det att träna easyline.  Inga vikter utan bara luftmotståndet. Sjukt jobbigt men otroligt kul!

Idag har jag och fästmannen rivit det sista i badrummet (är så glad att det finns en dörr så slipper vi se det) Så i veckan kommer rörmokaren och fixar med det han ska göra sen är det bara att sätta upp gips och nytt tak. Sen får hantverkarna fixa det andra. Sen är det bara och hämta hem våra fina möbler från butiken! Det kommer bli så fint!

Nu ska jag ut och plantera lökar så det blommar i vår stora trädgård till våren!

Besök gärna http://lillaellyskampmotjeb.blogspot.com/ och läs och stöd deras kamp!

Ta hand om dig

Kärlek
Ulrika    
                                                                                
                                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar