fredag 4 november 2011

Många steg till en klippt gräsmatta

Japp du läste rätt. Jag har idag klippt vår stora gräsmatta som är nästan 3000 kvadratmeter. Under dessa timmar tog väl 2,5 timmar så kom jag på att jag ogillar eklöv när det ligger på marken och blänger på mig och att vi verkligen behöver en åkgräsklippare. Funderade även på att såga ner några träd eftersom de hela tiden tog av mig luvan så jag frös. Men jag hoppas detta var sista gången vi behövde klippa för detta år för så kul är det inte!
Tackar E och T för en underbar frukost idag det var väldigt mysigt! Och Hidde uppskattar alltid att träffa sin kompis Zacky =)

Nu är det dax att tacka för idag och gå och lägga sig. I morgon är det både hundutsällning och umgås med vänner som gäller!

Har idag skrivit om Hasselmusen och jag måste säga att den är nog min favorit. Galet gullig!




Ta hand om dig

Glöm inte http://hannasblandning.blogspot.com/ Läs den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar