måndag 7 november 2011

Mörkrädda Birka

Ja, jag har har kommit på det. Birka är allt lite mörkrädd! Jag skulle ju kanske förstå om hon var ett barn men nu är hon faktiskt en katt. Inte vilken katt som helst utan en Maine coon. Djur är allt märkliga!

På tal om djur var jag så arg på Hidde idag som var så fruktansvärt dum. Han vägrade komma in utan sprang omkring och brydde sig inte om mig ett dugg. Till slut fick jag tag i honom då han trodde att vi skulle hälsa på de löpande tikarna i grannhuset. Men icke. Så jag tog han under armen och bar hem honom. Var arg så jag skakade. Men efter jag lugnat ner mig så var allt bra igen.

Vi övade till och med på ingång med massa godis. men jag vet nu mer än någonsin att jag kommer kastrera Hidde OCH öva öva öva att ha honom lös och lyssna på mig! För som alla vet så hjälper inte kastrering utan man måste ju uppfostra sina hundar annars blir det ingen förändring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar