tisdag 8 november 2011

Dax att ta tag i livets gång!

Hej du vackra!

Ja du läste rätt. Jag ska ta tag i livet. Då kanske du undra varför? Åh det är nämligen såhär att just nu behöver jag få lite ordning och reda i livet för att må bra och vad gör man inte då?

Jo, man sätter helt enkel igång och gör något åt det! Så nu ska jag ta tag i min träning som har legat och guppat som en boj utan att röra på sig. Sen ska jag fixa och dona här hemma. Vi började faktiskt med detta i helgen men jag känner att mer kan göras på den fronten. Sist men inte minst så ska jag få lite mer ordning när det gäller allt som har med skolan att göra!

Annars har jag haft en toppen dag. Varit på två förskolor och kollat på gårdarna eftersom vi ska göra ett arbete om dem. Träffade en del barn som jag  har träffat förut under mina VFU perioder så det var kul!

Sen gick jag ut en rask promenad med Hidde i skogen väldigt skönt och tyst. Nu ska jag läsa en rapport om stressen att vara småbarnförälder av Jörgen Hansson

Ta hand om dig!

”När du hittat stigen bakom snåret - berätta om det.
Inte vart den leder, utan bara att den finns.”
Anders Carlberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar