lördag 19 november 2011

Riva riva riva!

Hej där ute!
Idag har vi börjat med renoveringen i vårt stora badrum. Väldigt kul och spännande. Fästmannen min och hans pappa gjorde det mesta medan jag bar gipsplattor och brädor. Vi tog även ner en halvvägg där duschen stod. Och oj vilken skillnad på utrymme det blev. Kommer bli så ljust och fint när vi är klara.
Känns väldigt bara att vi har börjat och vår plan är att vi ska ha ett nytt badrum innan jul! Vad jag ska bada och mysa! Skönt är det också att vi slipper ha det lax röda väggarna. Jag ska försöka lägga upp några bilder så du får ser hur det artar sig!
I morgon ska jag vara sjukt nyttig och plantera lökar, ta ned ljusslingan som inte funkade och plugga!
Men först ska jag och fästmannen äta god tacos och kanske även umgås med grannen =)
Massa kärlek
Ulrika
 

2 kommentarer: