måndag 14 november 2011

Mörkt och mörk...

Jag tycker inte det är så mörkt. Förra veckan och även i helgen tycker jag det har varit väldigt behagligt mörkt. Det var nämligen en väldigt stor måne så jag behövde inte ens pannlampa. Väldigt skönt!

I helgen var jag på shoppingtur med min kära syster. Mycket trevligt och mysigt. Är knappt aldrig inne i Växjö längre så det var kul att bara gå lite i affärer och kolla på folk. Vi åt en mysig frukost på ett ställe nära en utav sjöarna och sen gick vi på stan i några timmar. Provade en one piece som var så sjukt skön. Men som vi alla vet så är det förbjudet att ha en sådan på sig förutom hemma! Som jag funderar starkt på att önska mig i julklapp ;0) Efter allt provande så åkte vi hem till en gemensam vän. lördagen var alltså helt toppen!

Söndag(fars dag) åkte jag ner till Karlskrona för att umgås med mor, far, bror, brors fru och min älskade brorson. När jag var i NY så köpte jag ett sett med konstym, byxor, stjorta och slips som han fick nu. Han var så fin!

Har under helgen gång även fixat med alla jul saker så nu har jag full koll ^^. Det ska bli otroligt mysigt att fira jul i vårat nya hus! Älskar det!

Ta hand om dig

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar