måndag 5 november 2012

Att andas och ta det lugnt...

Borde jag göra oftare! Kom hem idag efter nio timmar på universitetet. Var trött och hungrig (hade ätit soppa och en macka till lunch) och ville bara äta mat och lägga mig i ett hörn. Men eftersom min kära man hade skickat ett sms där han sa att han inte kändes sig ok och skulle lägga sig. Ville jag inte ringa och väcka honom och fråga om han kunde börja med maten (idiotisk plan från min sida) då jag började laga mat och bli ledsen (eftersom jag just nu är i någon slags känslomässig cirkus). När mannen min kom ner och såg att jag var en känslomässig cirkus fick jag världen bästa kram då han är världens bästa. Älskar han som bara den!

Nu plugga och njuta av mitt liv!

/ Ulrika

Nio timmar på universitetet. Det är så mina 10 veckor framöver kommer att se ut...

1 kommentar: