måndag 26 november 2012

Stressad och....

Ja ikväll är inte den bästa kvällen. Känner mig super stressad över examensarbetet och känner mig inte alls på hugget för det längre. Upp tidigt i morgon (alltså kl 05:00) och skriva klart det jag ska göra tills kl 12:00. Åka och kopiera frågorna till intervjun som jag har på eftermiddagen. Sen hem och läsa igenom ett annat examensarbete och skriva oppenering på det. Å sen ska jag lägga mig och sova! Upp vid 06:00 morgonen efter för att börja en ny dag med oppenering och annat kul....

På onsdag ska jag nog byta däck också eftersom det kommer bli en massa snö. Om jag ska tro på nyheterna.

Sov så gott där ute / Ulrika

P.s hittade en glad potatis igår...

2 kommentarer:

  1. Du är bäst darling och kommer klara detta galant! Älskar dig! <3

    SvaraRadera
  2. Tack darling! Du är mitt hjärta. Puss

    SvaraRadera