måndag 12 november 2012

Nu börjar allvaret.

Japp, nu är det dax att skriva examensarbetet. Hade min första träff med min handledare idag och det gick väldigt bra, är nu sjukt taggad att skriva detta. Jag ska skriva om Individuell bedömning i förskolan. Har läst en del om det och det ska verkligen bli intressant ämne att skriva om. Då det är väldigt mycket uppe på tapeten just nu. Många säger att vi inte bedömer barnen medan andra säger att det är ett måste för att kunna följa barnens utveckling. Så det ska verkligen bli intressant att ta reda på mer om detta.

Såg en regnbåge idag på morgonpromenaden. Väldigt fin! Hade även med mig Birka som skrek en del tills vi kom till skogen. Drygaste katten ever.

Annars mår jag bra. Förutom att min rygg och magen gör lite ont. Men jag skyller på graviditeten lika bra nu när man kan ;-)

Ta hand om dig / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar