tisdag 13 november 2012

Grandisvalp som ej gillar byxor.

Träffade igår på grannen och de sex hundarna. Grandisen Donna och hennes valp ca 5 månader (alltså stor som en golden) tyckte jag verkade vara mycket intressant då valpen hoppade upp på mig, och drog ner lite av mina byxor. Jag är allt lite fascinerad av stora hundar som Grandisar, en hund som väger mer än mig och som är så majestätisk. Skulle inte vilja ha en men de är trevliga hundar.

Var igår sugen på att sälja Hidde då han total sket i mig när han gick ut på en äng och åt "något". Kommer att köpa maskmedel till alla djur här hemma nu, när hösten står och väntar utanför dörren. Eftersom både hund och katter säkerligen ätit massa saker som kanske inte är det bästa att tugga i sig ;-)

Ha en fin dag. Nu väntar studier och ännu mer studier!

/ Ulrika

Birka skriker och Hidde och Milton är trötta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar