lördag 10 november 2012

Jag ska måla hela världen lilla...

Fåglar!
Japps du läste rätt. Vi har fått ett stort, fint, hemmagjort fågelbord. Då vårat är jättelitet och ostadigt (eftersom det blåser storm här var och varannan dag). Har nu alltså målar större delar av det nya fågelbordet och jag tror det kommer bli kalas bra. Bra med händigs grannar.

Min dator är död och begraven då Hidde trodde han var en smidig katt och hoppade upp i sängen när jag hade ett glas vatten bredvid datorn. Men eftersom jag har världens mest datorsnille till man fixade han så jag kunde få tag i min ledarskapsuppgift. Så nu har jag i stället min lilla dator att skriva på :-)

Var idag ute med hundarna (som alltid, eftersom jag är en bra matte) och hör och häpna Hidde sprang som en tok och mest framför mig och Milton (Milton är kopplad då han knappt lyssnar på mig och att han från 0 veckor inte har övat på inkallning och vi har haft han sen han var typ 1 år) och var kalas pigg. Jag tror det är vädret och att han kände så många dofter (från jakthundarna) så han blev lycklig och glad! Älskade Hidde!

Nu ska jag göra mig i ordning för tjejkväll hos en trevlig Donna :-)

Ha en fortsatt trevlig helg /Ulrika

2 kommentarer: