tisdag 27 november 2012

Lugnat ner mig lite.

Igår (om ni läste min blogg då) mådde jag dåligt av mitt examensarbete och det blev inte bättre av att jag läste ett i fm som såg sjukt bra ut. Då klappade jag lite nervöst på magen och sa: Kommer vi verkligen klara detta Pyret? (Sa namnet som vi har till Pyret, men det får inte du veta ännu) och fick ännu lite panik. Skrev som en tok och kände mig nöjd när jag skickade in för den första oppeneringen som jag har i morgon. Personerna som jag ska opponera på har inte skickat in sin ännu så jag hoppas de gör det nu snart. Så jag har lite tid på mig.

Var ute med hundarna idag (som jag alltid är) i skogen och tog kort på den stora tallen. Man ser inte riktigt hur fin den är men du får helt enkelt tror på mig.

Nu ska jag på möte eftersom jag är ganska vuxen av mig...eller? ;-)

Ha en fin kväll / Ulrika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar