lördag 24 november 2012

Klippning och babyshower

Idag klockan 10:00 idag var det dax att göra något "crazy" med mitt hår så Ls syster S klippte mig. Å hon fick det verkligen som jag ville. Blev verkligen jättenöjd. Jag lägger upp en bild i morgon.

Efter det klockan runt klockan 11 skulle jag och syster har systerhäng i stan. Så jag åkte dit efter jag fick min snygga frisyr. Jag märkte att det var två extra bilar utanför men tänkte inte på vilka det var. Så jag går in och märker att det hänger två ballonger utanför och jag tror att det står Grattis på dem. Kommer in och möter syster med ett leende och eftersom jag är lite chockad över Grattisballongerna så är min första fråga till syster: Har ni gift er? Svaret blir : nej! Men vi ska ha en babyshower för dig. Jag blir chockad över det och frågar och min man vet om det? Nej blir svaret där också. Å så sen ser jag min granne och min svägerska och sen ser jag L komma (som jag precis kom ifrån).

Efter det åt vi en jättegod paj och pratade en massor. Sen så fick jag en present som innehöll en massa gips så vi kunde göra en gipsmage utav min mage. Väldigt trevligt och roligt. Jag låg på bordet och så klippte de gipset i bitar och satte dit dem och jag försökte spänna ut magen så mycket som möjligt. Innan det så rullade de in mig i plastfolie :-)

Fick även en goodiebag med massa saker som är bra att ha efter skrutten är född.

Ta hand om dig / Ulrika











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar