fredag 2 november 2012

God afton!

Idag gjorde jag min tenta. Kändes väldigt bra så nu håller jag mina tummar och tår att jag klarat den. Det blev faktiskt en väldigt trevlig tenta stund då jag och en kurskompis satt och pratade om allt mellan katt och lägenhet.

Ikväll har vi varit inne i Alvesta hos F förra detta kollega med familj. Mycket trevligt. Gick för första gången på länge med vanligt koppel på hundarna som var med (barnen i familjen älskar våra hundar speciellt Hidde) och blev chockad över att Hidde gick framför oss under hela vägen runt. Kopplet var till och med hängande det händer Aldrig, då Hidde alltid är 3 meter bakom när vi går.

Känner mig allmänt gravid i kväll också och just nu känns det sådär då den ligger och trycker på någon "känslonerv" som gör mig allmänt tung och känslosam. Inte helt ok.

Nu ska jag hoppa i säng och njuta av att det är lördag i morgon.

Ta hand om dig och ha en fin helg!

/ Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar