onsdag 7 november 2012

F*N

Dagens tips: Spara och mejla alltid arbeten som du skrivit! För om din dator möjligtvis går sönder så är det smart att ha sparar och mejlat det till dig själv. Då slipper du få panik över något så dumt som ett arbete.

Dagens fråga: Är det någon där ute som har råd,snäll, solidarisk, medmänsklig som kan ge mig en ny dator? Tackar i förväg :-)

Var precis ute med djuren och inser att vi alla tre luktar kogödsel. Bättre blev det inte av att Hidde låg bredvid mig med magen full av gödsel. Och då ska du veta att jag alltid torkar av dem innan de får gå in i huset.

Jag ska ta ett inlägg någon dag och skriva om våra djur som lever med oss, då de tar upp en del av vår tid.

Nu ska jag försöka fixa min dator innan jag blir känslomässig och innan "Jakten på det perfekta livet" börjar på SVT1

Ta hand om dig och säg till om du vill ge mig en ny dator (ska skriva examensarbetet nu också så jag har verkligen inte tid med detta skräpet)

/ Ulrika

Gödsel Hidde och skräpdator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar